פאפוס קפריסין – חולמים על חופשה מושלמת?

פאפוס, עיר נופש יפהפייה השוכנת לחופי הים התיכון, מציעה את כל המרכיבים לחופשה בלתי נשכחת. מזג אוויר אידיאלי, אטרקציות לכל המשפחה, אתרי היסטוריה ותרבות מרתקים, חופים קסומים, רחובות ציוריים ונוף עוצר נשימה של הים התיכון הופכים את פאפוס ליעד מושלם לחופשה חלומית.

בין אם אתם מחפשים בטן-גב בחופים זהובים, טיולים מרתקים באתרים עתיקים, הרפתקאות בטבע או בילויים תוססים, פאפוס תשמח להציע לכם את כל מה שאתם צריכים.

 

פאפוס קפריסין – חופשה לכל המשפחה

הילדים יהנו מפארק מים גדול ומהנה, גן חיות קטן וחמוד, מוזיאונים מרתקים וחופים שטופי שמש. חובבי הטבע יגלו טרקים מרהיבים בהרי האקמס, מפלי קלודניה מרעננים וכפרים ציוריים כמו אומודוס. חובבי הקולינריה ייהנו ממגוון מסעדות אותנטיות, שווקים חיים ובתי קפה נעימים.

פאפוס קפריסין היא עיר שוקקת חיים עם אווירה ייחודית המשלבת בין מזרח למערב. בין אם אתם מחפשים חופשה רגועה או חופשה מלאת פעילויות, פאפוס היא המקום המושלם עבורכם.

מלון בלו לגון, מלון בוטיק מפנק הממוקם על חוף הים, יספק לכם את כל הפינוקים הדרושים לחופשה מושלמת. המלון כשר למהדרין, ומציע חדרים מרווחים ומאובזרים, בריכות שחייה מרעננות, ספא מפנק, חדר כושר מאובזר, בית כנסת ועוד. בשבת וחגים המלון מותאם לשמירת שבת, וחיישני החשמל מנוטרלים.

 

חבילת הנופש של Yonik כוללת:

טיסות ישירות הלוך וחזור

אירוח במלון בלו לגון עם ארוחות בוקר וערב עשירות (חלביות בבוקר, בשריות בערב)

מגוון אטרקציות מרתקות:

יום של כיף לכל המשפחה בפארק המים

ערב באולינג חווייתי

שייט בלתי נשכח ללגונה הכחולה, המשולב בטיול ג'יפים מלהיב בהרי האקמס

ערב אותנטי בטברנה יוונית

סיור במרינה, סיור בשוק המקומי וזמן חופשי לשופינג

טיול בנופי פאפוס עוצרי הנשימה, הכולל ביקור בסלע אפרודיטה, מפלי קלודניה וכפר אומודוס

תפילות וסעודות שבת מיוחדות (בסופי שבוע)

 

בנושא האוכל, יוניק מציעים לכם פתרון מושלם:

ארוחות בוקר וערב עשירות במלון, המותאמות לטעם הישראלי

סעודות שבת וחג מיוחדות עם תפריט חגיגי

שירות אריזת כריכים לצהריים, המאפשר לכם ליהנות מארוחה נוחה וקלה במהלך הטיולים

לאונג' מפנק עם קפה חופשי 24/7.

 

לסיכום

Yonik מזמינה אתכם לחוות את פאפוס קפריסין בחבילת נופש כשרה מושלמת הכוללת טיסות ישירות, אירוח במלון בלו לגון מפנק, ארוחות כשרות, מגוון אטרקציות מרתקות ועוד. צרו קשר עוד היום ותתחילו לתכנן את החופשה הבאה שלכם!

מה היה לנו עד עכשיו?